"I make a living telling people what they wanna hear // It's not a killing, but it's enough to keep the cobwebs clear"

 
Jag har blivit kär i St. Vincent. Annie Clark är ju så fruktansvärt snygg att man bara vill avlida (fast på ett bra sätt)
 
 
 
 
Eftersom jag är sjuk och inte kan prata/andas tänkte jag att det nog var dags för ett blogginlägg. Jag har förresten läskigt många läsare för att bara uppdatera en gång i månaden typ... Haha, jag suger ni är bäst keep up the good work osv.
 
What about me? Jag är alltså sjuk och har inte borstat håret på tre dagar ( = jag har nån slags dread i mitten av håret som jag bara hoppas skall tova ut sig själv nästa gång jag duschar.). Min sjukdomstillvaro har sett ut såhär:
I fredags: gick till skolan mot bättre vetande. såg en musikal om Raoul Wallenberg (som för övrigt var gal1 bra). fikade lite med min gulliga klass. Gick hem och kollapsade i soffan med Downton
I lördags: Tog mig ut på stan (mot bättre vetande) för att handla julklappar med Mikaela... men så här efteråt minns jag inte riktigt vad som hände. Minns bara feberdimma och våra hesa förkylningsröster som frågade oss själva varför vi över huvud taget klivit ur sängen. På kvällen kom Olivia över för prat och lite North and South ♥

I söndags: Framförde inte mindre än 4 luciatåg med min fina kör. Folk sa att vi var bra men det enda jag hörde var min täppta näsa som försökte ge ifrån sig ljud så jag vet inte. När jag kom hem ramlade jag ihop i en hög och insåg att jag borde sluta göra saker mot bättre vetande nu. Fast Skansen och Seglora var underbart, som alltid.
 
 
Så, nu bor jag omväxlande i vår knarriga kökssoffa och min mjuka säng med tända ljus, näsdukar, senaste ELLE, te och massa plugg. Har ju liksom franskaprov sista skoldagen typ så ah... Ce n'es pas jolie. Och min Spotifytid är slut så jag kan inte ens lyssna på julmusik medans jag pluggar :'(

Så ser min verklighet ut just nu (allafall ungefär). Men imorgon tänker jag nog gå till skolan för jag saknar tjommarna där! Nu avslutar vi med en bild på mig som 14årig indiepoppare tycker jag.
 
 
 
hahahahahahahaahaaaa orkarej♥
 

Blåbär

strö lite ord omkring dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0