Welcome to the fifties

Mina vänner klagar på att jag aldrig uppdaterar min blogg, så här är jag. Skolan började för en vecka sen, jag försöker fatta att jag går i tvåan nu och borde bete mig som en stor flicka, fast.... det är fortfarande mycket roligare att sjunga på gatorna.
Det sista av sommaren regnar bort nu och jag säger hej till hösten. Hoppas att vi får lite fler soliga dagar då för det här är fan inte okej. Allt det här regnet. Vi borde vara drunknade för länge sedan.
Helgen har iallafall varit fin. Jag har varit på bio under stjärnorna, tränat och ätit kräftor med mina fina vänner (fast inte samtidigt hehhhe), och idag köpte jag en negligé! Så nu har mitt liv fått en helt ny dimension... En Marilyn Monroe-dimension. ♥

Blåbär
Postat av: Erikaka

*bryter mig in i ditt hus och snor ditt nattlinne (och din kamera när jag ändå håller på)*

2012-08-26 @ 19:13:06

strö lite ord omkring dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0