Too cool for school

Skolan börjar om nio dagar!! Hur kunde två månader bli till nio dagar?? Och vad hände med allt jag ville göra?? Varför spelade inte jag och Lukas på stan och sjöng franska sånger? Varför lärde jag mig inte italienska? eller gitarr? Eller livet? okej nu har jag visserligen börjat lära mig gitarr och skäms lite för att jag inte gjort det tidigare i livet, medan mina fingertoppar ömmar.
Tänk att jag redan bott i Stockholm i ett år. Tänk vad mycket bättre jag kan gatorna nu, och människorna. Men FAN vad svårt det är att skriva ett blogginlägg när Hell's Kitchen står på i bakgrunden.
Bastard.
 
gick ju sådär med det seriösa blogginlägget. heido.

Blåbär

strö lite ord omkring dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0