update

sitter och kollar sminktips på youtube och försöker bli en lite bättre människa. Dagen har varit evighetslång, eftersom det är tisdag, och iskall, eftersom världen är dränkt i snö och skolan vägrar vrida upp värmen. Och jag har inte kunnat värma mig mycket, jag börjar inse att om jag fortsätter köpa te och varm choklad för 10 kr varje dag kommer mina pengar att ta slut! Haha.. Vintern verkar dock kunna genomlidas, frysas och älskas när man har fin och vacker musik med sig!


egentligen gillar jag den bättre med Death Cab, bara för att det är Ben liksom. Åh Ben Ben mylove.
nu skall jag fortsätta plugga NO, kisses 'n hugs, [don't blame the sweet and tender hooligan]

Blåbär

strö lite ord omkring dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0